Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كلينيك نوين كلينيك نوين

اخبار سینما

معرفي كلينيك نوين ، مركز درمان بيماري هاي بواسير،هموروئيد، شقاق، فيستول، كيست مويي

كلينيك نوين يكي از بهترين كلينيك ها در سطح شهر تهران است كه با استفاده از جديد ترين دستگاه هاي پزشكي و با كمك گرفتن از تكنيك مدرن ليزر به درمان انواع بيماري هاي ناحيه مقعد مي پردازد. اين كلينيك شامل مجموعه گسترده از پزشكان زبده و كارآزموده بوده كه همگي متخصصاني با تجربه كافي در اين زمينه هستند. همچنين پرسنل اين مركز از بهترين ها انتخاب شده اند تا بتوانند خدمات كافي را به بيماران عرضه نمايند. اين كلينيك قادر است انواع بيماري هاي دردناك مقعدي شامل بواسير(هموروئيد)، شقاق، كيست مويي و فيستول را با استفاده از بهترين دستگاه هاي روز دنيا و بدون احساس درد و يا خونريزي، سرپايي درمان نمايد. اين مركز سعي نموده ضمن فراهم آوردن امكانات روز دنيا، محيطي آرامش بخش و استرليزه را در اختيار مشتريان خود قرار دهد تا بتوانند بيماري خود را در محيطي سرشار از آرامش درمان نمايند. يكي از ويژگي هاي درماني اين مركز نوبت دهي سريع و نيز درمان سرپايي مي باشد كه موجب مي شود، بيماران زمان بسيار كمتري را صرف درمان خود نمايند.

 

امروزه بيماري هاي مقعدي در كمترين زمان ممكن و با استفاده از ليزر درمان مي شوند، اما توجه داشته باشيد، هنوز هم براي نتيجه گيري دلخواه از درمان، تخصص پزشك و مهارت او در اين درمان حرف اول را مي زند. پس به شما پيشنهاد مي كنيم، درمان بيماري خود را به متخصصان ما بسپاريد و شاهد نتيجه گيري سريع و قطعي درمان بيماري خود باشيد. براي تماس با مركز ما و دريافت مشاوره با شماره هاي زير تماس حاصل نماييد:

اطلاعات تماس
تهران، ميدان ونك، خ ملاصدرا، خ پرديس شرقي، ساختمان پرديسان، پلاك 14، طبقه 5
آدرس سايت: https://jarah.clinic/
ساعت كار: ۸:۳۰ تا ۲۲:۰۰
۰۲۱۸۸۸۷۱۰۴۷
۰۹۱۹۷۷۱۵۵۲۸
info@jarah-clinic.com
 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/8 ساعت: ۱۵ توسط:jarahclinic :